sockervärlden




allt det här sockersöta, med stjärnor, glitter, blommor och drömmar är så långt ifrån verkligheten man kan vara.
iallafall för min egen del.
men jag gillar att vara här i detta rum, i denna lilla oas utav välbehag och ludd.
ibland behöver man gömma sig för sådant som gör ont. och det kan jag göra här.

ibland föredrar jag att skriva om sådant jag inte har, bara för att själen ska få känna den där sötman utav trygghet.


vad skriver du om i din blogg?

2010-03-09 @ 13:23:18 tankar som fått en röst, Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Innan du kommenterar

Ingen marknadsföring tack!

Dvs, kommentera inte med någon som helst reklam, "hejalltbra-kollainminblogg", tävlingar eller liknande.


Var god respektera detta!

Alla stötande kommentarer polisanmäls.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0