minnesbilder från en vacker sommar,




känslor av värme omsluter min kropp. jag fullkomligt älskar den där känslan utav solstrålarna som lägger sig på  huden och smeker mig lugn.
bäckens porlande masserar öronen och jag kan ta djupa andetag utan att någon rädsla når mig.
när tårna nuddar vattenytan är det till en början oerhört kallt,
men jag glömmer bort det så fort när jag suger i mig utav atmosfären.
atmosfär är för övrigt ett väldigt vackert ord. ett ord som mer än gärna somnar på tungan och suddar bort det där man kallar för verklighet.

jag sitter i ett hav utav blåbär och kan få med mig flera,flera stycken om jag bara sträcker ut handen lite.

får jag höra fåglar som flyger runtomkring mig medan jag håller min käresta i handen så lever jag gärna i en evighet.
detta ögonblick får bli mitt batteri ett tag framöver.
livet är tungt men det finns sötma och trygghet som skänker styrka och energi om man bara ser sig om en aning.


2010-03-24 @ 11:14:16 tankar som fått en röst, Permalink


Kommentarer
Postat av: anna.

härlig bild. och visst är det skönt att sommaren är på god väg?

2010-04-23 @ 19:40:16
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Innan du kommenterar

Ingen marknadsföring tack!

Dvs, kommentera inte med någon som helst reklam, "hejalltbra-kollainminblogg", tävlingar eller liknande.


Var god respektera detta!

Alla stötande kommentarer polisanmäls.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0