mitt hjärta är ditt.

att jag älskar dig av hela mitt hjärta kan ingen ta ifrån mig.
när jag tänker på dig sprider sig värmen från varje liten cell i kroppen ut i fingertopparna.



du får mina lungor att dansa.
hjärtat pirrar.
och när jag sedan får höra att du tänker samma sak,
då slutar mitt hjärta slå en stund.

hjärtat stannar för att ta in alla vackra intryck som du skänker mig.
sedan börjar det slå igen,
i en helt annan takt än förut.




2010-05-10 @ 09:57:53 tankar som fått en röst, Permalink


Kommentarer
Postat av: Fanny

så vackert. precis så känns det faktiskt ibland

2010-06-03 @ 09:17:17
URL: http://www.magic-mirror.se
Kommentera inlägget här:

Innan du kommenterar

Ingen marknadsföring tack!

Dvs, kommentera inte med någon som helst reklam, "hejalltbra-kollainminblogg", tävlingar eller liknande.


Var god respektera detta!

Alla stötande kommentarer polisanmäls.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0