2/1 - 11

Ibland bryts orden mitt itu. Av kärleken till den man älskar, 
av ljuden man vill få fram men inte kan.

Men sorgligast utav allt är när orden blir betydelselösa, stoft, aska - död. 

Det jag älskar mest av allt, när jag skriver ord på denna sida är att jag vågar visa vem jag är på ett annat sätt. 
Jag älskar känslan av att detta är ett vitt papper som bara ber om att få bli vidrört utav bokstäver. 
Jag skänker färg till dig kära papper. 
Och jag önskar innerligt från hjärtat att jag ej behöver svärta ner dig med ångest. 
Men jag är en sådan person, en ångestfylld sate på grund av diverse tråkigheter i det förflutna. 
Jag tampas med ångest mestadels hela dagarna, men jag vill inte tillåta ångesten att ta plats här. 
I allafall inte just nu.
2011-01-02 @ 21:17:00 tankar som fått en röst, Permalink


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

stormkyss. vilket härligt ord. bilderna jag får i huvudet är romans när den är som bäst (oavsett om den är livslång eller över på en natt)

2011-04-04 @ 20:51:03
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Innan du kommenterar

Ingen marknadsföring tack!

Dvs, kommentera inte med någon som helst reklam, "hejalltbra-kollainminblogg", tävlingar eller liknande.


Var god respektera detta!

Alla stötande kommentarer polisanmäls.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0